پلت فرم Deep Mind شرکت گوگل توسط سرویس سلامت همگانی انگلستان برای شناسایی خطرات خاص سلامتی از طریق داده‌های جمع‌آوری شده از طریق یک برنامه تلفن همراه استفاده می‌شود. پروژه دوم با NHS شامل تجزیه و تحلیل تصاویر پزشکی جمع‌آوری شده از بیماران NHS برای توسعه الگوریتم‌های بینایی کامپیوتری برای تشخیص بافت‌های سرطانی می‌باشد.

NHS:سرویس سلامت همگانی نام مشترک چهار سیستم تأمین رفاه پزشکی در بریتانیا است. بودجه این سیستم‌ها برخلاف اکثر کشورها از مالیات بر مردم و نه از طریق حق بیمه درمانی تأمین می‌شود.

DEEP MIND:دیپ‌مایند یک شرکت بریتانیایی هوش مصنوعی است که در سپتامبر سال ۲۰۱۰ تحت عنوان فناوری‌های ذهن عمیق تأسیس شد. سپس هنگامی که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت گوگل اری شد نامش به گوگل دیپ‌مایند تغییر یافت. این شرکت یک شبکه عصبی مصنوعی بوجود آورده است که توانایی یادگیری بازی ویدئویی را به همان شکل که انسان آن را می‌آموزد[۳] را داراست. هم‌چنین ماشین تورینگ عصبی یا شبکه عصبی مصنوعی را تولید کرده که می‌تواند مانند یک ماشین تورینگ معمول به حافظهٔ خارجی دسترسی یابد که باعث بوجود آمدن کامپیوتری شده که حافظه کوتاه‌مدت انسان را شبیه‌سازی می‌کند.[۴] نام این کمپانی در سال ۲۰۱۶ پس از آنکه برنامهٔ آلفاگو آن یک بازیکن حرفه‌ای گو (بازی) را برای اولین بار شکست داد بر سر زبان‌ها افتاد.


محمد امین صمدانی پزشکی ,طریق ,سلامت ,گوگل ,شرکت ,deep mind منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه خرید نو روزهای زندگی من???????? بلوتیوب | مرجع دانلود فیلم سریال کلیپ و آهنگ تراکتوری ها گل سنگ همـــیار کنــــکور ردلاو چت|فریب کاربرات توسط مدیر لاو چت توجه توجه|red-love-chat